Τμήμα Εικαστικών Τεχνών (Π. Ε.)
Permanent URI for this collection
Browse by
Browsing Τμήμα Εικαστικών Τεχνών (Π. Ε.) by Studio "Ζωγραφικής ΙΓ΄ - Painting Studio 13"
Results 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Open Access What remainsΠαρασκευά, Αναστασία - Ευγενία Δ. (Πτυχιακή εργασία, 2023)Με αφορμή μία σειρά ασπρόμαυρων φωτογραφιών, έγινε μια επιλογή να αποδοθούν ζωγραφικά με υπερεαλιστικό τρόπο και ρομαντικά στοιχεία τα πιο χαρακτηριστικά από αυτά. Το σχέδιο αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς στη δουλειά μου Τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι μολύβια γραφίτη σε χαρτί. Τα μολύβια, μου προσφέρουν την απαραίτητη ασφάλεια και λεπτότητα για να δημιουργώ τις επιθυμητές ποιότητες, υφές και λεπτομέρειες. “Χτίζω” τα έργα μου σιγά - σιγά, στρώση με στρώση. Η διαδικασία και ο χρόνος που αφιερώνω στο έργο μου έχουν σημασία για εμένα. Όπως αναφέρει ο Antoine de Saint – Exupéry “c'est le temps que tu as perdu pour ta roise qui fait ta rose si importane”, ( “Είναι ο χρόνος που αφιέρωσες στο τριαντάφυλλό σου που κάνει το τριαντάφυλλό σου τόσο σημαντικό”). Οι κύριες θεματικές που απασχολούν το έργο μου είναι: η αποσύνθεση, ο κύκλος της ζωής και η μνήμη. Αγαπημένα μου πρόσωπα συνδυάζονται με στοιχεία της φύσης όπως: φυτά, έντομα και απομεινάρια ζώων. Τα λουλούδια στα έργα μου συμβολίζουν την ομορφιά, την αναγέννηση αλλά και το εφήμερο. Η απεικόνιση των πορτραίτων αποσκοπεί στη διατήρηση της μνήμης όπως ακριβώς τη στιγμή της λήψης της φωτογραφίας. Η ολοκλήρωση του κάθε έργου λειτουργεί για εμένα ως ένας φόρος τιμής για το πρόσωπο ή το αντικείμενο που απεικονίζεται. Ο χρόνος που αφιερώνεται για την δημιουργία του κάθε έργου ισοβαθμίζεται με τον χρόνο που αφιερώνεται στη σχέση και επαφή μου με το εικονιζόμενο πρόσωπο.Item Open Access Πτυχιακή εργασία της Ναταλή ΙωαννίδουΙωαννίδου, Νάταλη (Πτυχιακή εργασία, 2024-06-26)Με σκοπό την εξερεύνηση της φόρμας, παράχθηκαν κεραμικά γλυπτά διαφορετικών υφών. Η επιφάνεια των κεραμικών γλυπτών εναλλάσσεται από λεία σε τραχειά ενώ το σχήμα τους από απόλυτο σε οργανικό. Μέσω αυτής της εναλλαγής παρουσιάζεται η πρώτη αντίθεση, αυτή του φαινομενικά ανθεκτικού σχήματος σε κάτι που στην πραγματικότητα μεταβάλλεται. Το στοιχείο του σπόρου εισέρχεται στην απόλυτη φόρμα, μερικές φορές ενσωματώνεται και κάποιες άλλες συνυπάρχει. Συμβολίζει τη δυνατότητα που κρύβουν τα μικρά πράγματα να προκαλέσουν μεγάλες αλλαγές. Η δεύτερη αντίθεση που εμφανίζεται αφορά στην ψευδαίσθηση ελαφρύτητας που δημιουργείται μέσω της αντανάκλασης του γλυπτού. Τέλος, η τοποθέτησή τους στα βάθρα ενισχύει την αίσθηση πολυτιμότητας του κεραμικού γλυπτού, δίνοντας σε κάθε ένα από αυτά τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα.