Νερό και αλάτι
Title in english
Water and salt
Embargo lift
Type
Μεταπτυχιακή εργασία
Master Thesis
Master Thesis
Date
2020
Author
Advisor
Examining Committee
Σπηλιόπουλος, Μάριος, 1957-
Λίτη, Αφροδίτη, 1953-
Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος Ε.
Λίτη, Αφροδίτη, 1953-
Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος Ε.
Studio Director
Academic Institution
Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών
Athens School of Fine Arts
Athens School of Fine Arts
Department
Τμήμα Εικαστικών Τεχνών
Department of Visual Arts
Department of Visual Arts
Division
Studio
Category
Master of Arts Program
ΠΜΣ "Εικαστικές Τέχνες" (ΜΕΤ)
MA Program in Visual Arts
MA Program in Visual Arts
Keywords in english
Tears, Emotion, Sentiments, File, Collection, Bioart, Crying, Salt
Abstract
Μια εγκατάσταση στο χώρο του εργαστηρίου στο ΜΕΤ, αποτελούμενη από δώδεκα παραπετάσματα φωτογραφιών δακρύων στο μικροσκόπιο, πλάκες από αλάτι που έχουν μέσα τους κρυμμένα δείγματα δακρύων, αλάτι στο δάπεδο και γυάλινα κουτιά που περιέχουν δοκιμαστικούς σωλήνες με φωτογραφίες δακρύων. Το δικό μου εναλλακτικό αρχείο δίνει έμφαση στο θραύσμα. Είναι ένα μοντάζ ετερόκλητων συναισθημάτων διαφορετικών ανθρώπων, διαφορετικών ταυτοτήτων, σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Μια προσπάθεια σύνδεσης συναισθημάτων, σε μια εποχή που απομακρύνεται από το συναίσθημα και το παγώνει. Έκανα χρήση της φωτογραφίας και πάνω σε κάθε μια έγραψα με μολύβι τον αριθμό του δείγματος δακρύου που λάμβανα. Κέρωνα κάθε φωτογραφία δίνοντας σάρκα στο άυλο εξατμισμένο δάκρυ. Τεκμήρια μιας συγκίνησης που έχει πια χαθεί.
Abstract in english
The project is an installation in the laboratory space at the MET. It consists of twelve drapes of photographs of tears under a microscope, plates of salt with hidden tear samples in them, salt on the floor, and glass boxes containing test tubes with photographs of tears. My alternative file emphasizes the fragment. It is a combination of diverse emotions of different people of different identities, at different times. It is an attempt to connect feelings, in an age that moves away from feeling and freezes it. I made use of photographs and on each one of them I wrote with pencil the number of the tear sample I was receiving. I waxed each photograph giving flesh to the intangible evaporated tear, an evidence of an emotions that has ceased to exist.
Description
Creative Commons License
Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές