Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος Ε.Νίνος, Εμμανουήλ Π.2022-11-292022-11-292020https://artia.asfa.gr/handle/artia/252Περιέχει βιβλιογραφίαΟ λόγος που διάλεξα αυτό το θέμα εργασίας είναι διττός. Η φωτογραφία είναι το είδος τέχνης που μου αρέσει περισσότερο και το οποίο μπορώ να αντιληφθώ καλύτερα από τα άλλα, διότι και ο ίδιος ασχολούμαι ερασιτεχνικά. Μου προσφέρει επίσης την ευχαρίστηση να νιώθω καλλιτέχνης. Επίσης η φωτογραφία βρίσκεται από τα γεννοφάσκια της σε ένα συνεχή διάλογο με τη ζωγραφική, το είδος των τριών τεχνών του σχεδίου που νομίζω πως μπορώ να κρίνω με μεγαλύτερη ευχέρεια. Όσο για το συγκεκριμένο καλλιτέχνη, τον Καναδό Jeff Wall, μου κέντρισε το ενδιαφέρον η αινιγματική φωτογραφία του και η σύνδεσή της με τη ζωγραφική παράδοση. Θα ξεκινήσω με μια ιστορική διαδρομή της φωτογραφίας, τόσο της τεκμηριωτικής, δίνοντας έμφαση στο πολεμικό ρεπορτάζ, όσο και της καλλιτεχνικής, επικεντρώνοντας την προσοχή μου στη σκηνοθετημένη και φανταστική φωτογραφία, και θα συνεχίσω με το είδος που ο Wall αποκαλεί “σχεδόν τεκμηριωτική.” Κατόπιν θα ασχοληθώ με τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του έργου του και θα προβώ σε μια κατηγοριοποίηση των φωτογραφιών του καλλιτέχνη. Αφιερώνω ένα κεφάλαιο ειδικά στη φωτογραφία “Dead troops talk” επειδή αποτελεί ένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικό δείγμα του έργου του. Έπειτα θα αναφέρω μερικούς νεότερους φωτογράφους που πιστεύω πως έχουν επηρεαστεί από τον Wall. Θα κλείσω την εργασία μου με μερικά συμπεράσματα για τη φωτογραφία του που καθιστούν τον Wall έναν από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες του μέσου στις μέρες μας.100elΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΠτυχιακές εργασίεςWall Jeffrey 1946-ΦωτογραφίαΗ (σχεδόν) τεκμηριωτική φωτογραφία του Jeff WallΠτυχιακή εργασία