Αντωνόπουλος, ΆγγελοςΑηδονίδου, Ελένη2024-07-252024-07-252024-06https://artia.asfa.gr/handle/artia/558Θεματικά, η ενότητα των έργων της Ελένης Αηδονίδου, που αφορούν στην πτυχιακή της εργασία, συνιστά μια περιήγηση σε ένα προσωπικό μικρόκοσμο που κινείται μεταξύ του διφορούμενου και του συγκεκριμένου, του ορατού και του κεκαλυμμένου, του υλικού και του υπερβατικού, με τα ρεαλιστικά στοιχεία να αποκτούν συμβολικό ή ποιητικό χαρακτήρα και να μην εκφυλίζονται σε πεζή διακόσμηση. Διακρίνονται κλιμακούμενη χρωματική αλλά και τονική διαστρωμάτωση, που συντελούν στην εκφορά ενός συγκροτημένου και συνεκτικού εικαστικού λόγου, ενώ παράλληλα εντοπίζονται περιβαλλοντικές αναφορές και συναισθηματικοί υπαινιγμοί. Από άποψη τεχνικής, η συνεπής χρήση της λαζούρας, οι λεπτές αποχρώσεις, ο υφολογικός πλούτος και η ρευστότητα της φόρμας, προσιδιάζουν στο ενδιαφέρον για το διαυγές ή το ομιχλώδες και ασαφές ,το εύθραυστο αλλά και αινιγματικό, όπου ήχοι και εκλάμψεις παραπέμπουν σε ένα άχρονο σύμπαν, εκεί που κατά τον Tanizaki:“το μουντό ημίφως ή το θολό φως που απλώνεται, προκαλεί συνειρμούς”.Τέλος, καταγράφεται (διαπιστώνεται) απουσία ανθρώπινου στοιχείου, χωρίς αυτό να συνεπάγεται την ανυπαρξία του, καθώς κατά τον Derrida: “μπορεί να μην είναι παρόν, αλλά το σημαίνον μιας απουσίας”.12elAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalΕσωτερικοί χώροιΓεωμετρίαΣύμβολαΣυμμετρίαΛαζούρεςΑινίγματαΛάδιΠτυχιακή εργασία της Ελένης ΑηδονίδουΠτυχιακή εργασία