Ξαγοράρης, ΖάφοςΧριστόπουλος, ΚώσταςΔαρειώτης, Αναστάσιος2025-01-142025-01-142024-02https://artia.asfa.gr/handle/artia/623Η πτυχιακή εργασία αποτελείται από τρεις προβολές και μικρά τυπώματα σε ξύλο. Στο σύνολο της, η εικονογραφία που προκύπτει είναι προϊόν ανασύνθεσης δευτερογενούς υλικού. Εικόνες αλιευμένες από αρχειακούς καταλόγους, βιομηχανικές φωτογραφίες και άλλες πηγές υλικού κοινού κτήματος, μεταπλάθονται παράγοντας αμφίσημους χώρους και συνθέσεις. Μέσω μιας διαδικασίας αποπλαισίωσης και αυτονόμησης, νέες αφηγήσεις αναδύονται. Το θεματικό νήμα που διατρέχει την ενότητα των έργων, είναι μια ιδέα ενός πλάνητα της ιστορίας. Το βλέμμα του χρόνου, όχι γραμμικού αλλά παρόντα, επί της ανθρώπινης υλικής, πνευματικής, πολιτισμικής παραγωγής. Το στίγμα της εποχής όπως λανθάνει σε κινήσεις, μορφές, αντικείμενα. Τρία βίντεο επισης προβάλλονται σε ριζόχαρτο. Η ροή τους είναι αργή, ορισμένες φορές ανεπαίσθητη, κατ’ αναλογία προς τα τυπώματα. Επιχειρείται με αυτό τον τροπο η εικαστική αποτύπωση της αίσθησης του ιστορικού χρόνου, των μεταβολών που γίνονται αντιληπτές στη μακρά διάρκεια του.19elAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalΤύπωμαΒιντεοπροβολήΑρχείοΑμφισημίαΠτυχιακή εργασία του Αναστάσιου ΔαρειώτηAnastasios Dareiotis' Graduate ThesisΠτυχιακή εργασίαPrintProjectionArchivalPolysemy