Χριστάκης, Αναστάσιος, 1947-Κουμπής, ΤάκηςΤερζόγλου, Νικόλαος - ΊωνΚολέτσος, Κωνσταντίνος - Νεκτάριος2022-11-222022-11-222013https://artia.asfa.gr/handle/artia/88Βιβλιογραφία: σ. 27-28Θεωρητικό σκέλος Μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίαςΣτο παρόν δοκίμιο ξεκινώντας από το κείμενο “Από το έργο τέχνης στην εποχή της τεχνικής αναπαραγωγιμότητάς του” θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε και να ερμηνεύσουμε τις θέσεις του Walter Benjamin, πάντα με επίκεντρο τη φωτογραφία, και να επαναπροσδιορίσουμε κάποιους όρους όπως αυτόν της αύρας (στην ελληνική μετάφραση του “Δοκίμια για την Τέχνη” ο όρος αύρα μεταφράζεται ως “αίγλη”) και μέσα από αυτόν τον επαναπροσδιορισμό να καταλήξουμε στην έννοια του αυθεντικού έργου τέχνης της τεχνικής αναπαραγωγιμότητας.28elΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΧώρος στην τέχνηΣκηνοθετημένη φωτογραφίαΑπό το έργο τεχνικής στην εποχή της τεχνικής αναπαραγωγιμότητάς του στη σκηνοθετημένη φωτογραφία ως αυθεντικό έργο της τεχνικής αναπαραγωγήςΜεταπτυχιακή εργασία