Χαροπούλου, Ελένη Α.2022-12-022022-12-022020https://artia.asfa.gr/handle/artia/310Βιβλιογραφία: σ. 55-61Τα τελευταία χρόνια υπάρχει όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον συνδυασμό διαφόρων τομέων και επιστημονικών κλάδων. Στις επόμενες σελίδες αυτού του βιβλίου, αναπτύσσεται μία έρευνα σχετικά με την ανθρώπινη κίνηση, το χορό, τις νέες τεχνολογίες και το αποτέλεσμα που μπορεί να προκύψει μέσα από το συνδυασμό τους. Πιο συγκεκριμένα, στην αρχή, γίνεται αναφορά στην ανθρώπινη κίνηση, μελετάται ο αυτοσχεδιασμός στο χορό και το contact-improvisation και οι αρχές που το διαμορφώνουν. Στη συνέχεια, παρακολουθούμε εν τάχει πώς εξελίχθηκε η Digital Performance και κυρίως το κομμάτι του χορού. Επισημαίνονται κάποια στοιχεία της μεθόδου του “Partnering”, το οποίο ανήκει στον αυτοσχεδιασμό, όπως η διάδραση που είναι το βασικότερο, καθώς επίσης, αναφερόμαστε και στο φαινόμενο του alter ego που συναντάται συχνά στην τέχνη, για να καταλήξουμε τελικά στο κύριο project-πείραμα, το “Partnering YourSelf” το οποίο στηρίζεται σε όλα τα παραπάνω θέματα. Μέσα από το “Partnering YourSelf” δημιουργείται ένας “δυναμικός” ψηφιακός καθρέφτης μέσα από τον οποίο ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ένα κινησιολογικό “διάλογο” με το ψηφιακό του “alter ego” που λειτουργεί σαν δυναμικό, αυτόνομο είδωλο ανακαλύπτοντας έτσι στοιχεία που αφορούν την κινησιολογία του, αλλά και δημιουργώντας κάθε φορά ένα διαφορετικό, μοναδικό οπτικό αποτέλεσμα.61enΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΕικονική πραγματικότηταΒιντεοτέχνηΤέχνη και ηλεκτρονικοί υπολογιστέςΝέες τεχνολογίεςΚίνησηΑυτοσχεδιασμός χορούΣυμμετοχική τέχνηΔιάδρασηΑλληλεπίδρασηPartnering yourself : an interactive mirrorΜεταπτυχιακή εργασίαNew technologiesMovementDance improvisationParticipatory artInteractionUniversite de Paris VIII-Vincennes a Saint Denis