Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος Ε.Μαρλίτση, Πολυξένη Ε.2022-12-052022-12-052020https://artia.asfa.gr/handle/artia/331Περιέχει βιβλιογραφίαΗ πρώτη μεταπολεμική Πανελλήνια έκθεση αποτελεί ένα ισχυρό ορόσημο στην πορεία της νεότερης ελληνικής εικαστικής σκηνής. Για πρώτη φορά συγκεντρώνονται σε μια κοινή πλατφόρμα όλες οι εικαστικές δυνάμεις της χώρας, φανερώνοντας ότι ο προπολεμικός εικαστικός χάρτης έχει ανεπίστρεπτα αλλάξει. Η εμπλοκή του Καλλιτεχνικού Επαγγελματικού Επιμελητηρίου σε όλη την πορεία της έκθεσης, διασταυρώνεται με την περίφημη ακύρωση των βραβείων, ενώ το corpus της τεχνοκριτικής της Πανελλήνιας, αποτελεί την πρώτη ευρεία απόπειρα κριτικής της νεοεμφανισθείσας αφαίρεσης υπό το πρίσμα της αναζήτησης μιας εθνικής τέχνης.116elΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΚαλλιτεχνικό Επαγγελματικό Επιμελητήριο (ΚΕΕ)Τεχνοκριτική Πανελληνίας 1948Αφαίρεση στην ΕλλάδαΑκύρωση βραβείων ΠανελλήνιαςΥποδοχή ΑφαίρεσηςΕθνική τέχνηΑναπαραστατική ιδιότητα εικαστικώνΕικαστικά στον εμφύλιοΕθνικό ΊδρυμαΜοντέρνοι και Συντηρητικοί καλλιτέχνεςΠρώτη μεταπολεμική Πανελλήνια έκθεση : πολιτικά, ιδεολογικά και καλλιτεχνικά ζητήματαΜεταπτυχιακή εργασίαArtistic Chamber of CommercePan-Hellenic TechnocriticismAbstraction art in GreeceCancellation of Pan - Hellenic awardsReception of abstract artNational artRepresentative property of visual artsVisual Arts in Greek Civil warNational FoundationModern and Conservative artists