Γράδου, Άννα2022-12-022022-12-022020https://artia.asfa.gr/handle/artia/288Βιβλιογραφία: σ. 58-64Άνω του τίτλου: Master conjoint franco-hellenique, Universite Paris 8: Creation Numerique parcours: Arts et Technologies de l'Image Virtuelle Ecole des Beaux -Arts d'Athenes: Arts et Realite Virtuelle Multi-utilisateursΗ εν λόγω εργασία είναι μια προσπάθεια εξερεύνησης του πεδίου της επικοινωνίας ανθρώπου-μηχανής, υπό το πρίσμα της τέχνης, ως ένα θέμα που χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: WIMP και post-WIMP. Προσπάθησα να εντοπίσω τον τρόπο με τον οποίο η διεπαφή του προσωπικού υπολογιστή, τύπου WIMP, κυρίευσε την οθονο-κεντρική διαδραστικη τέχνη, τον τρόπο που οι βασικές σχεδιαστικές αρχές της αμφισβητήθηκαν από καλλιτέχνες και πώς αυτό άλλαξε μέσω των post-WIMP πρακτικών. Επέλεξα να παραθέσω καλλιτεχνικά έργα από την δεκαετία του ΄60 μέχρι το πρόσφατο παρελθόν καθώς η πρόθεση μου ήταν να ιχνηλατήσω την πρωτοτυπία και όχι την καλλιτεχνική επιτυχία ή την ιστορική εξέλιξη. Επίσης, προσπάθησα να επεκτείνω την εργασία αυτή συμπεριλαμβάνοντας δικούς μου πειραματισμούς και έργα, με πρόθεση να εξερευνήσω την περιοχή με έναν δημιουργικό και παραγωγικό τρόπο. Επέλεξα να ακολουθήσω ένα διαφορετικό τρόπο διάδρασης για κάθε περίπτωση με στόχο να αποκτήσω καλύτερη επισκόπηση του πεδίου και των εργαλείων.64enΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΔίκτυοΔιάδρασηΔιεπαφήΟθόνηΤέχνη και ηλεκτρονικοί υπολογιστέςΔιαδραστική τέχνηΨηφιακή τέχνηInteracting with the machine : to the screen and beyondΜεταπτυχιακή εργασίαDesktopNetScreenWIMPInterfaceUniversite de Paris VIII-Vincennes a Saint Denis