Κουμπής, ΤάκηςΧρίστου, Στέλλα2024-06-202024-06-202019https://artia.asfa.gr/handle/artia/510Αναφέρομαι στη Μουσική. Τη μουσική ως μια χρονική τέχνη. Ως την εκδήλωση, όπως λέει ο Στραβίνσκι, ενός στοχασμού περί του ήχου και του χρόνου. Κάθε μουσική σύνθεση μπορεί να ορισθεί και ως χρονικό αντικείμενο. Κράτησα τη λέξη αντικείμενο. Τι είναι αυτό που βρίσκεται <<απέναντι>>μου και ακούω αλλά δε βλέπω; Ακολουθώντας μια σειρά ανησυχιών επί των σύγχρονων τεχνικών σύνθεσης της μουσικής, οδηγήθηκα στη Σχολή Καλών Τεχνών έχοντας την επιθυμία να διερευνήσω τη δημιουργία της μουσικής έτσι όπως δύναται να συμβεί εστιάζοντας στον χώρο και στην ύλη. Επιθύμησα δηλαδή , ξεκινώντας από το αόρατο της ηχητικής εντύπωσης και την οργανωμένη δυτική σημειογραφία του, να φθάσω σε μια χειροπιαστή πραγματοποίηση του. Να γίνει πράμα.[...]14elAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalΜουσικήΉχοςΧρόνοςΎληΈνστικτοΠράμα"Συνθέτειν": Το Χρονικό Πράγμα μέσα από τις τρεις σπουδέςΜεταπτυχιακή εργασία