Χριστόπουλος, Κώστας, 1976-2022-11-232022-11-232008https://artia.asfa.gr/handle/artia/136Βιβλιογραφία: σ. 43-46Οφείλουμε πλέον να αναρωτηθούμε σε τι συνίσταται αυτή η αναζήτηση. Η αναζήτηση συνάδει με την ειδική περίπτωση μιας έρευνας ή ενός ταξιδιού, όπου η άλληλουχία των εξωτερικών γεγονότων εκφράζει μιαν εσωτερική εξέλιξη, που με τη σειρά της καθίσταται ορατή. Τα έργα του δωματίου εκκινούν από την απεικόνιση ενός κρεβατιού, της αντίστροφης εικόνας του (του εξοπλισμού του), μιας βραχώδους πλαγιάς στην οποία αντανακλώνται οι τσακίσεις ενός χρησιμοποιημένου σεντονιού, τα παράσιτα που μεσολαβούν στην οπτική αυτή μεταφορά, το βουνό κ.ο.κ.. Από τη στιγμή που η αφηγηματική ακολουθία δεν είναι προκαθορισμένη, βρισκόμαστε μπροστά σε μία εξιστόρηση που ξεκινά από μια αφετηρία, αναζητώντας τη διαδρομή που θα ακολουθήσει. Σκοπός της συγκεκριμένης αναζήτησης είναι η συμμετοχή σε μία γλώσσα που «δεν τη μιλά κανείς, που δεν απευθύνεται σε κανέναν, που δεν έχει κέντρο και δεν αποκαλύπτει τίποτα»25. Το δωμάτιο έχει ως θέμα του τελικά την ίδια την αναζήτηση. Σε κάθε περίπτωση, το όποιο επόμενο βήμα οφείλει να δικαιώνει την επιλογή του με τους όρους που τέθηκαν στην προηγούμενη παράγραφο. Πώς μπορεί όμως ένα εικαστικό ταξίδι να έχει αφετηρία, εφόσον κατά τη διάρκειά του συμβαίνει η μετοχή στην παραπάνω «γλώσσα»;46elΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΧώρος στην τέχνηΤο δωμάτιοΜεταπτυχιακή εργασία