Αγαθός, Γιάννης2022-11-242022-11-242003https://artia.asfa.gr/handle/artia/185Βιβλιογραφία: σ. 32Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ψηφιακές Μορφές Τέχνης"Στην εξελικτική του πορεία ο άνθρωπος προσπάθησε να βρει τρόπους αναπαραγωγής του αισθητού κόσμου. Τέχνη και φιλοσοφία ερμήνευσαν κατά περιόδους τον κόσμο αυτό, ως την αντανάκλαση μιας άλλης πραγματικότητας, διαφορετικής από αυτή που βιώνουμε. Γεννήθηκαν απόψεις του τύπου «...η πραγματικότητα μέσα στην οποία υπάρχουμε οντολογικά αποτελεί παράγωγο μιας τελειότερης πραγματικότητας» ή «...κάθε πράξη, σκέψη, αντίδρασή μας καθοδηγείται από μια ανώτερη δύναμη» ή «...ζούμε μέσα στο όνειρο που την ίδια στιγμή γεννά ο νους κάποιου όντος που ανήκει σε έναν άλλο κόσμο». Ο ήχος δεν τρέχει παράλληλα, ταυτόχρονα και στις τρεις προβολές, αλλά αυξομειώνεται η έντασή του αντίστοιχα στη προβολή που επιθυμείται να εστιάσει ο θεατής. Έτσι αποκτά σχετική βαρύτητα η δράση σε μια από τις τρεις προβολές. Το νέο σχήμα που προκύπτει από την ταυτόχρονη προβολή είναι ευέλικτο ως προς τους συνειρμούς που αφήνει να δημιουργηθούν στο μυαλό ενός «ανοιχτού» παρατηρητή και να συμπληρώσουν κατά βούληση τα αίτια των καταστάσεων.32elΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΠραγματικότηταΠαράλληλες πραγματικότητεςΜεταπτυχιακή εργασία