Πούλος, Παναγιώτης, 1954-Χαρβαλιάς, Γιώργος, 1956-Αποστόλου, ΘανάσηςΠανόπουλος, Γρηγόρης2022-11-242022-11-242011https://artia.asfa.gr/handle/artia/151Βιβλιογραφία: σ. 31Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ψηφιακές Μορφές Τέχνης"Σκοπός του κειμένου που ακολουθεί δεν είναι μια γραμμική ανάλυση της εξέλιξης του κινηματογράφου διαχρονικά. Έχει προκόψει κυρίως από μια προσωπικό] ανάγκη κατανόησης ορισμένων προβλημάτων που παρουσιάζονται στον κινηματογράφο και τα οποία προσπαθώ να συμπεριλάβω στην καλλιτεχνική μου πρακτική. Βέβαια, τα ερωτήματα που εγείρονται κάθε φορά υπερκαλύπτουν την αρχικό] πρόθεση, αλλά καθαρά για λόγους διαχείρισης αυτού του κειμένου θα πρέπει να παραμείνουμε σε κάποια συγκεκριμένα σημεία που θεωρώ σημαντικά. Δυστυχώς οι έννοιες της Ιστορικότητας όπως αυτό] παρουσιάζεται στον Walter Benjamin, αλλά και τα κοινωνικά αιτήματα του Μάη του ’68 σε συνδυασμό με την καλλιτεχνική τους ρήξη, παρόλο που τα θεωρώ άρρηκτα συνδεδεμένα με την παρούσα εργασία δεν θα αναλυθούν, καθώς αυτό θα απαιτούσε έναν πολλαπλάσιο όγκο κειμένου πού ίσως δεν θα εξυπηρετούσε τον παροντικό του στόχο.31elΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΜνήμηΑντίληψηΚινηματογράφοςΓια έναν υποκειμενικό κινηματογράφο : εικόνα - μνήμη, χρόνος και αντίληψη : διπλωματική εργασία, θεωρητική υποστήριξηΜεταπτυχιακή εργασία