Σαντοριναίος, Μάνθος, 1954-Χαρβαλιάς, Γιώργος, 1956-Ρεντζής, Θανάσης, 1947-Δεληνικόλας, Δημήτρης2022-11-212022-11-212005https://artia.asfa.gr/handle/artia/54Βιβλιογραφία: σ. 57-62Empty filmΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ψηφιακές Μορφές Τέχνης"Στην εργασία αυτή τον πρώτο ρόλο έχει η ψηφιακή τεχνολογία μέσα από δύο επιμέρους εφαρμογές της, τον ψηφιακό κινηματογράφο και το διαδίκτυο. Στην πράξη τα δύο αυτά μέσα είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής και ανάμιξης της ψηφιακής τεχνολογίας με δύο παλαιότερα και εξίσου ζωντανά και λειτουργικά μέσα. Το πρώτο είναι ο κινηματογράφος και στη περίπτωση του διαδικτύου, το τηλέφωνο. Ακολουθώντας την θέση του Panofsky μπορούμε να μελετήσουμε πώς οι καινοτομίες της ψηφιακής τεχνολογίας επηρέασαν και διαμόρφωσαν τα βασικότερα χαρακτηριστικά του νέου ψηφιακού κινηματογράφου, και πώς επίσης με τον συνδυασμό του ηλεκτρονικού υπολογιστή και της δικτύωσης των τηλεφωνικών γραμμών επιτεύχθηκε και διαμορφώθηκε η πρώτη μορφή διεθνούς διαδικτύου. Ακολουθώντας όμως την κατεύθυνση του Bazin μπορούμε να παρατηρήσουμε κάτι εξίσου σημαντικό. Το τρόπο με τον οποίον η διαμόρφωση των νέων αυτών μέσων έχει ήδη κατά μεγάλο βαθμό προκαθοριστεί από παλαιότερους κώδικες αντίληψης και αναπαράστασης, που μπορούμε να μελετήσουμε σε προηγούμενα μέσα επικοινωνίας και έκφρασης. Η ουσία είναι ότι η Τεχνολογία και η τέχνη, το κάθε μέσο και η χρήση του αλληλοκαθορίζονται δυναμικά και η μελέτη και των δύο δυναμικών αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες πτυχές για την κατανόηση και των επιμέρους μέσων αλλά και της ίδιας της καλλιτεχνικής δραστηριότητας.62elΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΔιαδίκτυοΚινηματογράφοςΕφαρμογές του διαδικτύου στην παραγωγή και διανομή ψηφιακού κινηματογράφουΜεταπτυχιακή εργασία