Μελανίτης, ΙωάννηςΤριανταφύλλου, Ιωάννης2022-12-072022-12-072022https://artia.asfa.gr/handle/artia/363Το έργο αποτελεί μνεία στην επιστήμη και συγκεκριμένα στις φυσικές επιστήμες. Σε πρώτο επίπεδο το έργο αποτελείται από μια εικόνα βυζαντινής τεχνοτροπίας με τεχνική παλαίωσης πάνω στην οποία στέκει βάση με σωλήνες από εργαστήριο χημείας. Μέσα στους σωλήνες υπάρχουν υγρά κόκκινου χρώματος τα οποία με συγκεκριμένη ρύθμιση στάζουν στην εικόνα και την διαβρώνου. Σε δεύτερο επίπεδο υπάρχει το κεφάλι του Ηρακλή του Φαρνέζε πάνω σε σιδερένια βάση και σε κοντινή απόσταση ένα γυναικείο άγαλμα που κρατάει ένα κίτρινο μανδύα με το δεξί χέρι και στο αριστερό ένα κλειδί ρωμαϊκού τύπου που συναντάμε σε μπουντρούμια από φυλακές της εποχής. Εδώ το κεφάλι αντιπροσωπεύσει όχι τον Ηρακλή αλλά τον Απόστολο Πέτρο ο οποίος τεκμαίρεται από τον κίτρινο μανδύα που κρατά η γυναίκα και από το κλειδί. Και τα δύο αποτελούν στοιχεία του απόστολου Πέτρου που εικονίζεται τόσο στην δυτική αλλά και στην βυζαντινή ζωγραφική. Πλέον η γυναίκα που είναι γυμνή είναι η ίδια η επιστήμη. Η γυμνή αλήθεια που απογυμνώνει και ξεσκεπάζει την μεταφυσική και την πλάνη.5elΑναφορά Δημιουργού 4.0 ΔιεθνέςΠτυχιακές εργασίεςΓλυπτικήΖωγραφικήΦυσικές επιστήμεςΣτη μνήμη του Τζορντάνο Μπούνο και της Μαρία ΚιουρήΠτυχιακή εργασία