Χανδρής, Παντελής, 1963-Λίτη, Αφροδίτη, 1953-Διάλλα, Αντωνία (Άντα)Μπαλέση, Ελεάννα2022-11-222022-11-222018-06https://artia.asfa.gr/handle/artia/76Θεωρητικό σκέλος μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίαςΌτι συμβαίνει μέσα στο εργαστήριο μου είτε έξω από αυτό, φέρει μια αγωνία τόσο για το παρόν όσο και για το μέλλον. Μέσα στον χώρο εργασίας μεταφέρεται η ζωή και η καθημερινότητα, έτσι όπως την αντιλαμβάνομαι. Αυτή η καθημερινή συνθήκη που είναι ταυτισμένη με τη δημιουργία όσο καθημερινή και αν είναι, μέσα της φέρει μια μόνιμη αγωνία και έναν μόνιμο φόβο. Όχι μόνο για το αύριο, αλλά για το επόμενο λεπτό που θα ακολουθήσει. Έτσι η αρχή μιας χειρονομίας μπορεί να ξεκινήσει από την ίδια την άρνηση της οποιαδήποτε χειρονομίας. Η ακινητοποίηση του σώματος, γίνεται ο κινητήρας στο να αναρωτηθεί το σώμα τους λόγους και τις αφορμές , οι οποίοι οδήγησαν το ίδιο, σε ακαμψία και δυσλειτουργία. Η παύση της ενέργειας, της χειρονομίας, γίνεται η έναρξη της αναθεώρησης και του αναστοχασμού καθώς και η εκκίνηση ενός παιχνιδιού, όπου το υποκείμενο προσπαθεί να κυνηγήσει τον χρόνο, να τον προλάβει και να αποτυπώσει την κάθε στιγμή του. Με αυτόν τον τρόπο το εργαστήριο γίνεται ένας τόπος ησυχασμού και αφύπνισης ταυτοχρόνως. Τα γεγονότα για να της καλλιτεχνικής μου πρακτικής χρησιμοποίησα εκφραστικά την έννοια του ίχνους με ποικίλους τρόπους, έτσι ώστε να καταγράφει η παρουσία μου σε σχέση με τον χρόνο τον χώρο και τον τόπο, όπου υπήρξα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.25Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΜνήμηΚατοπτρισμόςΤέχνηΚείμενο τεκμηριώσης καλλιτεχνικού έργου του 13ου κύκλου σπουδών 2016-2018 της Ελεάννας ΜπαλέσηΜεταπτυχιακή εργασία