Σκαλτσάς, ΓιάννηςΣπανογιάννη, Μαρία – Ελένη Κ.2022-12-022022-12-022022https://artia.asfa.gr/handle/artia/301Τα ίχνη στη ζωγραφική δημιουργούν μία ρυθμολογία. Ο ίδιος ο άνθρωπος γίνεται ίχνος που όμως θα ξεχαστεί με το πέρασμα του χρόνου. Αυτή η αλλοίωση οφείλεται στην επίδραση του τεχνικού πολιτισμού και στη διαφθορά των κοινωνιών που εμποδίζουν το ανθρώπινο είδος από το να ακολουθεί το ένστικτό του και να μετριάσει τη λογική που έχει αποκλειστικά στηρίξει την ύπαρξή του. Όμως η τέχνη μπορεί να διατηρήσει τα ανθρώπινα ίχνη μέσα στους αιώνες, καθώς οι εικόνες είναι συμβολικές καταγραφές των συναισθημάτων. Στηριζόμενη σε αυτό, στη δουλειά μου χρησιμοποιώ παραμορφωμένα χαρακτηριστικά για να δείξω συναισθήματα και αισθήσεις, που απεικονίζουν φανταστικές ιστορίες του νου παρά μία πραγματικότητα. Η δουλειά μου θα μπορούσε να ενταχθεί στο κίνημα του εξπρεσιονισμού και να χαρακτηριστεί ως “transparent work without apology”.8elΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 ΔιεθνέςΠτυχιακές εργασίεςΖωγραφικήΛάδι σε μουσαμάΠαστέλΑκρυλικόΊχνη στη ζωγραφική και ρυθμολογία των γραμμών πάνω στο έργο μουΠτυχιακή εργασία