Πούλος, Παναγιώτης, 1954-Σταυράκη, Ελένη Χριστίνα2022-11-212022-11-212019-09https://artia.asfa.gr/handle/artia/27Περιέχει βιβλιογραφίεςΠρωταρχική στόχευση της παρούσας εργασίας αποτελεί η παρουσίαση, μέσω του κινηματογραφικού μέσου, μιας φόρμας και θεωρίας που αντανακλαστικά αποκαλύπτει την ίδια τη διαδικασία αντίληψης. Μια φόρμα που συνδέει φαινομενικά ανόμοια και ασυνεχή κομμάτια φιλμ με σκοπό να προβάλει στην οθόνη τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί η ανθρώπινη σκέψη. Το επόμενο σημαντικό θέμα της εργασίας, που αφορά το περιεχόμενο του κινηματογραφικού έργου, τίθεται σ’ ένα ευρύτερο κοινωνιολογικό και πολιτικό πλαίσιο. Θα προσπαθήσω να καταγράψω τις επιρροές που μπορεί να ασκήσει ένα ιδεολογικό και πολιτικό περιβάλλον στο θέμα της κινούμενης-εικόνας, τις επιπτώσεις της λογοκρισίας στο έργο, καθώς και να αναδείξω με ποιους τρόπους επιτυγχάνεται η χειραγώγηση των θεατών μέσω της έντονης αφηγηματικότητας. Το τρίτο θέμα ασχολείται με εναλλακτικούς τύπους ιστοριογραφίας και με το ερώτημα αν συγκεκριμένα φιλμ θα μπορούσαν να υιοθετήσουν αυτό τον όρο ή αν αξίζουν να χρησιμοποιηθούν απλώς για μελλοντικά έργα αυτού του χαρακτήρα49elΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΝτοκιμαντέρVertor Dziga 1896-1954ΡεαλισμόςΑντανακλαστικές οθόνες : μέσα στον χείμαρο των κινουμένων - εικόνων : τα ντοκυμαντέρ του Dziga VertovΠτυχιακή εργασία