Διάλλα, Αντωνία (Άντα)Μακρής, Αθανάσιος Α.2022-11-292022-11-292019https://artia.asfa.gr/handle/artia/248Βιβλιογραφία: σ. 31-33Το χρώμα είναι μια πολύπλοκη κατασκευή, ένα κοινωνικό προϊόν που αντιστέκεται σε γενικεύσεις και περαιτέρω αναλύσεις ενώ παράλληλα δημιουργεί πολυάριθμους και δύσκολους προβληματισμούς χωρίς ωστόσο να αποτελεί ένα αυτοδύναμο φυσικό φαινόμενο. Πώς όμως ορίζουμε αυτό το κοινωνικό προϊόν? Για το ιστορικό των χρωμάτων Μισέλ Παστουρώ (Michel Pastoureau) η κοινωνία είναι ο φορέας δημιουργίας του χρώματος, αυτή που το ορίζει, το νοηματοδοτεί, που κατασκευάζει τους κώδικες και τις αξίες τους, τις πρακτικές του και φυσικά καθορίζει τα διακυβεύματά του.33elΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΧρώμα στην τέχνηThe stations of the blueΜεταπτυχιακή εργασία