Διάλλα, Αντωνία (Άντα)Κονταράτος, Γιάννης, 1968-Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος Ε.Ντόβολη, Σοφία2022-11-232022-11-232016https://artia.asfa.gr/handle/artia/111Βιβλιογραφία: σ. 22-24Θεωρητικό σκέλος Μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίαςΤα γλυπτά με τίτλο ΤΡΟΦΟΣ πραγματεύονται τη τροφή ως στοιχείο των πολιτισμικών συστημάτων, ικανό να διεγείρει μνήμες και να προσδιορίσει ταυτότητες. Επιλέγω να κατασκευάσω τα γλυπτά μου με υλικά όπως η φασολάδα, η φέτα, τα λαχανικά και τα φρούτα, τα οποία είναι άμεσα συνυφασμένα με παλιές και νέες διατροφικές κουλτούρες του ελληνικού χώρου. Τα γλυπτά-τροφές αναπτύσσονται στον χώρο ως δομικά στοιχεία λέξεων και φράσεων και αυτό επειδή ο λόγος είναι σημαντικό ιδρυτικό στοιχείο των εκάστοτε ταυτοτήτων. Το «γεύμα» ΤΡΟΦΟΣ δομείται σε (εθνικού περιεχομένου) φράσεις, φθείρεται, γίνεται αντιληπτό από την όραση και την όσφρηση και τελικά γίνεται ένα γεύμα αδύνατο να καταναλωθεί. Έχοντας διαφορετικό προσανατολισμό από τις τοποθετήσεις των προαναφερθέντων Ελλήνων καλλιτεχνών, οι οποίοι προσδίδουν ιερότητα στη τροφή για να στραφούν στις παραδόσεις και τα αξϊακά συστήματα που αυτές συνεπάγονται, χρησιμοποιώ τις «παραδοσιακές» τροφές για να σταθώ με ειρωνική διάθεση απέναντι στα εθνικά αφηγήματα.25elΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΤροφήΔιαφημίσειςΔιατροφικές συνήθειεςΤροφόςΜεταπτυχιακή εργασία