Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος Ε.Σπηλιόπουλος, Μάριος, 1957-Ναυρίδης, Νίκος, 1958-Καναρέλης, Νίκος, 1975-2022-11-222022-11-222010https://artia.asfa.gr/handle/artia/84Βιβλιογραφία: σ. 10Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ψηφιακές Μορφές Τέχνης"Μέσα από τη διαδικασία της δειγματοληψίας, παρόμοια με τα remix της μουσικής παραγωγής, επιλέγω εικόνες που είμαι υποκειμενικά συνδεδεμένος με αυτές, αφαιρώ κάθε ιστορικά θεσμοθετημένο περιεχόμενο και κοινωνικοπολιτικό φορτίο, τη συνδυάζω με άλλες εικόνες και σύμβολα για να μπορέσω να μιλήσω για τη ζωγραφική την ίδια, να δοκιμάσω τα όριά της, να ερευνήσω την ιστορία και τη θέση της σε σχέση με το ρόλο της σύγχρονης πολιτιστικής σύμβασης. Διαρκής είναι και η επιστροφή μου σε αναφορές στη σύγχρονη ελληνική τέχνη. Η συνύπαρξη των εικόνων ελλήνων ζωγράφων που μπορούν να αναγνωριστούν από θεατές με γνώση της ελληνικότητάς τους, με τα οικουμενικά πλέον χαρακτηριστικά αναγνωρίσιμων εικαστικών ρευμάτων, όπως η ρωσική πρωτοπορία ή το destijl, λειτουργεί με σκοπό την επανατοποθέτηση της ελληνικότητας στο παγκόσμιο εικαστικό λεξιλόγιο, τον επαναπροσδιορισμό του τελευταίου στην ελληνική εικαστική τέχνη, τη συμβίωση και επιρροή του ενός πάνω στο άλλο και τελικά ίσως την αναίρεση των συμπερασμάτων που απορρέουν από έναν τέτοιο προβληματισμό. Έτσι στην εικαστική δουλειά μου συνυπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες όπως και πολλές έννοιες. Όμως κάποιες έννοιες είναι εμμονικές και παρούσες σχεδόν σε όλα μου τα έργα, σχεδόν σε όλα μου τα χρόνια πραγμάτωσής τους. Ίσως γιατί αυτές οι έννοιες δεν στοιχειοθετούν μόνο το λεξιλόγιο των έργων μου αλλά ίσως συγκροτούν και την ίδια μου τη σκέψη, τη φύση μου.10elΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 ΔιεθνέςΔιατριβέςΑρχαία Ελληνική τέχνηΑρχειακό υλικόΚαναρέλης Νίκος : διπλωματική εργασίαΜεταπτυχιακή εργασία